Blog sedang diselenggara


Assalamualaikum, salam sejahtera. Sejak saya mula berblogging sejak tahun 2007, sudah lebih 10 kali rasanya saya sudah menukar template blog peribadi saya ini.

Pada hari ini saya sekali lagi memulakan proses selenggara blog dan dimulai dengan menukar template atau boleh juga disamakan dengan menukar "design blog".

Oleh itu kemungkinan ada paparan yang berterabur dan tidak sempurna dalam masa proses selenggara berlangsung.


Mengapa penyelenggaraan blog ini penting?

Selenggara blog bagi saya penting kerana :

- memperbaiki ranking blog di internet dengan membuat seberapa banyak artikel yang mempunyai kandungan yang berkualiti tinggi.

- memeriksa dan membuang jika ada sambungan 'link' (pautan) di dalam blog yang bermasalah (kemungkinan laman web yang tidak lagi aktif).

- menukar latar belakang (template) kepada yang baru bagi menukar  'mood' yang lebih ceria dan baru.

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan