Konsert untuk bantu Yazid Search


Setelah lebih dari tiga dekad mengegarkan industri, kini muzik mungkin noktah terakhirnya sebagai pengasas Kumpulan Search, Yazid Ahmad. Berusia 54 tahun dikenali sebagai Yazid Search sedang bertungkus lumus mencari pendapatan RM5,000 sebulan untuk membayar rumah dan bil-bil rawatan dan perubatan.

Beliau mengalami kegagalan kepungsian buah pinggang, tekanan darah tinggi dan kencing manis dan perlu menjalani rawatan dialisis peritoneal empat kali sehari. Ia berharap untuk beralih kepada rawatan hemodialisis supaya dia boleh menghabiskan lebih banyak masa bekerja. 


Kata beliau :  "Saya berada di dalam dan di luar hospital selama enam tahun sekarang. Doktor saya berkata, saya sepatutnya berehat lebih, tetapi saya perlu menjana pendapatan seperti melakukan sesi klinik drum setiap kali saya mampu.

Oleh itu, bagi membantu meringankan beban perbelanjaan Yazid Search, Konsert “Rockers Kasi Gegau” yang menggabungkan tiga Band Otai Rockers, LELA, PUTRA & SYJ SOFEA akan diadakan pada 15 November ini bertempat di Dewan Hang Tuah, Melaka.


Selain daripada menikmati persembahan yang bermula sekitar jam 8.30 malam, pengunjung juga bakal disajikan dengan pelbagai acara yang telah di susun bermula jam 10.00 pagi sehingga 7.00 malam, antaranya ialah pertandingan ‘Battle Of The Bands’ dan ‘Drum Busking’ serta beberapa acara lagi. Yazid Search akan turut berada semasa sesi 'drum basking'.


*LEBIH BERMAKNA jika ada penglibatan dari ahli Search yang lain...

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan