Jumlah artikel 222 - still stick to Nuffnang


Assalamualaikum...

Jumlah artikel dalam blog ini sejak mula ianya dibina sehingga kini berjumlah 222.  Tahun 2010 dan 2011 adalah tahun yang ligat artikel diterbitkan dalam blog ini.

Saya mula membina blog ini sejak penghujung 2006 atau awal 2007 (mengikut artikel terawal bertarikh 18/01/2007) atas sebab terdorong dengan artikel yang diterbitkan oleh Majalah PC yang memaparkan panduan membina blog menggunakan platfom "blogger.com".  Nama "smskey" diambil sempena nick name bisnes jual beli topup prepaid melalui sms yang saya sertai.

Dan sejak awal dan kini, tujuan saya membina blog adalah untuk berkongsi pandangan, pengalaman serta pengetahuan yang bersesuaian untuk dikongsi di arena internet. Saya menyertai program pengiklanan Nuffnang pun sebagai penambahan aktiviti kerana niat asal ber blogging tetap diutamakan.

Walaupun sekarang ni ada pelbagai isu mengenai Nuffnang yang menimbulkan "ketegangan" pada peserta program ini, malah ada juga yang meninggalkan terus Nuffnang dan menyertai program yang dianjurkan oleh syarikat lain, namun saya masih lagi "lekat" bersama Nuffnang, seperti lekatnya saya dengan stesyen Sinar.fm sejak awal siaran mereka.  They all are the best community for my self...

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan