Terkini mengenai Fairuz Selamat (bekas vokalis Q-Face dan Antz)

Youtube



Assalamualaikum...

Saya mengikuti lagu nyanyian Fairuz Selamat sejak beliau berada dalam kumpulan Q-Face.  Semasa beliau dalam kumpulan Antz, saya dah tak ikuti sangat. Pada zaman kumpulan Q-Face terdapat juga saingan dari beberapa kumpulan muzik remaja yang lain yang terkenal dengan "suara sengau" tapi vokal Fairuz Selamat ini lain dari yang sedia ada ketika itu. Suaranya yang terkini semakin baik dan mantap seiring dengan usia beliau yang mencecah 25 tahun (3 tahun muda dari saya).

Antara lagu "best" dari Q-Face nyanyian Fairus Selamat ialah "Cinta Tak Sehaluan" dan "Izinkanlah".

Pada saya, saya sukalah juga dengan vokal si Fairuz ni. Dan saya bajet tak ramai lelaki yang minat sebab suara dia ni macam "manja-manja" dan "jiwang karat", but i still like it....

Berikut adalah mesej yang dibalas oleh Fairuz Selamat pada saya melalui laman web youtube :

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan