Karnival Usahawan 2010 - KUG Melaka

Mulai semalam hingga hari Ahad ini ( 12- 14 November 2010 ) saya berada di karnival tersebut yang dianjurkan oleh MARA Negeri Melaka di Kota Fesyen, MITC, Melaka.  Tugas saya di sana sebagai pemantau "booth" Kelab Usahawan GIATMARA Melaka.

Di "booth" KUG Melaka ini, terdapat dua usahawan terpilih untuk mempamerkan produk perniagaan masing-masing iaitu usahawan dari KUG Melaka dalam bidang kek dan pastri serta kecantikkan / kesihatan.  Saya cuma meletakkan "iklan bunting" sahaja.

Selain itu saya turut mempromosikan Program Perantisan GIATMARA dan KUG Melaka.  Program ini memberi peluang kepada belia yang berumur 15 ke 20 tahun untuk mendapatkan latihan kemahiran percuma dalam bidang tertentu.  Elaun bulanan diberikan sebanyak RM200 selama 6 bulan.  Tenaga pengajar adalah dari kalangan ahli Kelab Usahawan GIATMARA Melaka.

Kelab Usahawan GIATMARA Melaka beruntung kerana mendapat booth yang paling hampir dengan pentas utama. Booth KUG Melaka bernombor 22.






Bergambar di sebelah "bunting" rekaan saya

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan