Iklan Leaderboard, Skyscraper & Large Rectangle muncul serentak

 

 
Pernahkah blog anda menghadapi situasi seperti di atas?   Sepanjang masa saya mula mendaftar dan meletakkan iklan dari Nuffnang, iklan pada posisi  Leaderboard, Skyscraper dan Large Rectangle pernah muncul serentak dalam blog saya sebanyak 3 kali (seingat saya atau mungkin juga ada masanya saya tak perasan), termasuk semalam.

Walaupun keuntungannya mungkin tidak seberapa kerana blog ini tidak sepopular blog-blog lain yang mana pengunjung blog-blog tersebut ada yang mencecah lebih dari seribu orang pada sesuatu masa, namun saya tetap bersyukur atas apa yang sudah saya perolehi dalam pendapatan terumpuk pada akaun saya dalam Nuffnang.  Bila iklan-iklan ini keluar serentak, nampak cantik pula blog saya seperti menambah aura seri pada blog.  Sebelum ini, pernah iklan yang berlainan keluar serentak pada dua posisi berlainan, tapi kali ini ia muncul serentak pada setiap posisi.  Rasa best pulak nak "update" blog ni..

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan