Waktu solat untuk Melaka

Assalamualaikum...

Pastinya tahun ini merupakan tahun yang berbeza dengan datangnya ramadhan kali ini di kala saya aktif berblogging.  Walaupun saya menjadi blogger dalam tahun 2006, namun hanya pada tahun ini saya menjadi blogger yang agak aktif dengan blog dan juga agensi pengiklanan iaitu Nuffnang serta Mangga Ad.  Namun bagi iklan Mangga Ad, saya letakkan di blog saya yang lain iaitu ictniaga.blogspot.com

Saya telah mendapat pengesahan status Glitterati dari Nuffnang sejak awal minggu lepas.  Maka dengan itu saya tidak meletakkan iklan pesaing di dalam blog ini bagi mengekalkan keistimewaan yang telah dan akan saya perolehi.  Lagipun dengan meletakkan Nuffnang dan Mangga Ad di blog yang berbeza akan memudahkan saya untuk memantau prestasi blog dan juga keuntungan pengiklanan dari dua syarikat tersebut.

Berbalik pada tajuk artikel, saya telah menyediakan paparan untuk para blogger merujuk waktu solat semasa ber "blogwalking" di blog ini, khas sempena bulan puasa nanti.  Pada paparan automatik menunjukkan waktu solat untuk kawasan Bandar Melaka, namun ianya boleh ditukar kepada lain-lain senarai bandar, setakat yang telah disediakan oleh pihak Al-Azim.

Semoga dunia blog pada tahun ini akan jadi lebih baik dan berkat dengan tibanya bulan mulia, bulan Ramadhan... Maka ramailah nanti yang akan sama-sama blogwalking sementara menunggu sahur.  Kalaulah shoutbox atau cbox boleh beri bunyi hon, lagi best, dapat juga buat singgah sahur serta kejutkan para blogger yang tertidur...

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan