Bantuan diperlukan

Saya perlukan pertolongan dari pelawat blog ini, terutamanya yang berada di negeri Melaka agar sama-sama membantu mempromosikan perkhidmatan yang saya jalankan melalui syarikat saya iaitu ICT Niaga Enterprise (http://ictniaga.blogspot.com/). Saya mengharapkan para pembaca menghebahkan perkhidmatan yang disediakan oleh ICT Niaga Enterprise kepada sahabat-sahabat anda mahupun pada keluarga anda. Insya-Allah, saya akan berikan perkhidmatan dan servis sehabis baik kepada mereka yang menjadi pelanggan saya.

Perkhidmatan yang saya jalankan ialah :


  1. Jalan aksesori dan pakej komputer.
  2. "Upgrade" dan selenggara komputer.
  3. Membina serta mengemaskini laman web dan blog.
  4. Pengiklanan di internet.
  5. Edit video dan gambar digital.
  6. Menukarkan gambar foto biasa ke bentuk digital.
  7. Rekabentuk & mencetak kad berkos rendah.
  8. Pendaftaran bisnes "topup prepaid"
    (http://prepaid4u.net/?id=smskey)

Bisnes Bundle

Bisnes Air Balang

Bisnes Penghantaran Makanan